Karácsonyi asztali dekoráció
2019. november 22. írta: Black Cat Art

Karácsonyi asztali dekoráció

kasztali_dekor_2.jpg

Nekem nagyon tetszik ez a fajta műfenyő annak ellenére, hogy lényegében üvegmosó kefe. Nem is bírtam ellenállni, kb. két hónapja vettem pár darabot. A szokásos "jó alap ötletnek, majd csinálok belőle valamit" mottóval. A Karácsony közeledtével előszedtem őket és kis asztali dekorációnak használtam fel ezeket a jópofa karácsonyi apróságokat.

kasztali_dekor_1.jpg

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Natúr faszelet
Izlandi moha (zöld)
Szines bogyók/golyók (styropor vagy műanyag)
Kis műfenyők
Éger tobozok
Hópaszta vagy fehér struktúrpaszta
Papír (fehér/ ezüst/ halvány arany)
Formalyukasztó (hópehely)
Fa hópehely
Olló
Ragasztópisztoly + ragasztórúd vagy PVAc ragasztó
Csillámpor

kasztali_dekor_alapanyagok.jpg

A faszeletre PVAc ragasztóval ráragasztottam az izlandi mohát. Jobb oldalon a mohába kicsit beletúrtam és csináltam két kis fészket a mini műfenyőknek. Beragasztottam a fenyőket és visszahajtva a mohát, kicsit betakargattam az alsó részüket.
Bal oldalra három éger tobozt és három bogyót ragasztottam szépen elrendezve őket. Ezt követően több helyen struktúrpasztával bekentem a mohát és ezekre a részekre száradás előtt szórtam a csillámporból. Így a csillámpor beleragadt a pasztába.
Hagytam fél órát száradni. A formalyukasztó segítségével négy darab hópelyhet lyukasztottam. Ezeket és a fa hópelyhet felragasztottam a helyére. A papír hópelyhek nagyon aprók, ezekhez jobb, egyszerűbb a PVAc ragasztót használni.
Ha nem találsz fehér fa hópelyhet, nyugodtan megveheted a natúrt is. Akril festékkel szép fehérre lehet festeni a fát.

Ezt a kedves kis asztali dekorációt könnyű elkészíteni. Szánj rá egy kis időt! Amíg készíted kikapcsolsz kicsit és a sikerélmény se marad el!

 kasztali_dekor_3.jpg

Alkoss valami szépet!

Ha tetszett a cikkem, kérlek oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr6715318948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása