Őszi kis kosár
2019. szeptember 29. írta: Black Cat Art

Őszi kis kosár

oszi_kosar_1.JPG

Helytakarékos, apró őszi kosarat készítettem száraztermésekből és virágokból. Szép színes dekorációja lehet a te lakásodnak is ha elkészíted!
Elég egyszerű és gyorsan megvan!

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Fonott kis kosár
Mosogatószivacs vagy száraz tűzőhab
PVAc ragasztó vagy ragasztópisztoly
Olló
Metál színű lilliputi tökök
Szalmarózsa
Napraforgófej (művirág)
Piros alma (műanyag)
Levendulavirágok (10-15 szál)
Salignum toboz (natúr)
Zem (lila)
Izlandi moha (zöld, sárga, narancssárga, piros)

oszi_kosar_5.jpg

A szivacsból kivágtam egy kis darabot, ami a kosár alját nagyjából kibélelte. Nem kell ovális formát vágni, ami fontosabb, hogy a kosár széle alatt kb. fél centivel legyen. A szivacs és a kosár közti hézagokat izlandi mohával tömködtem ki, olyanokkal, amik dekorációnak már nem elég szépek. Így ezeknek is van helye, haszna és nem kell kidobálni.
Ennek a tetejére ragasztottam a színes mohákból egy-egy kupacot. Szándékosan hagytam, hogy rálógjon a kosár szélére.

oszi_kosar_4.jpg

oszi_kosar_3.jpg

Ezt követően középre került az alma és köré szépen elrendezve a többi dekoráció. Aminek van szára, azt be lehet szúrni, aminek nincs, azt ragasztani kell. Erre a célra PVAc vagy ragasztópisztolyos ragasztó használható. Én PVAc-t használtam. Ilyen kis mennyiség felhasználásakor szerintem praktikusabb mint a másik.

oszi_kosar_6.jpg

Ha valami a szélénél van és nem fogja meg gyorsan a ragasztó, akkor döntsd meg a kosarat, nyomd a helyére, amit ragasztani szeretnél és hagyd 5 percig kötni a ragasztót.
A levendulákat nagyon meg kell kurtítani ahhoz, hogy jó legyen a méretük, kb. 1-1,5 centiméternyi részen lehet meghagyni a virágokat. Egymás mellé, jó sűrűn tűzd be őket, akkor fog jól kinézni!
A termések és virágok elhelyezésénél arra kell figyelni, hogy ne a velük azonos színű moha tetejére kerüljenek.

Íme a kész őszi kis kosár:

oszi_kosar_2.JPG

Alkoss valami szépet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr3115181880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása