Húsvéti kert
2019. április 18. írta: Black Cat Art

Húsvéti kert

Készíts Húsvétra vidám húsvéti mini kertet! A húsvéti készülődés részeként a családdal közösen is meg lehet építeni ezt a kedves kis kertet!

kert2.jpg

Fa lap vagy natúr MDF lap
Izlandi moha (zöld)
Filcanyag (lehetőleg olyan, amit már formára vágva adnak)
Kerítés fadísz (lézerrel vágott)
Kis fafigurák (madár, virág)
Húsvéti fafigurák
Ragasztó (olyan, amivel fát is lehet ragasztani)
Olló
Akrilfestékek
Ecsetek
Kis vizes tál (ecset nedvesítéshez)
Festőpaletta
Víz
Fogpiszkáló

alapanyagok_1.jpg

Először újságpapírral "megágyaztam" az asztalomon. Lefestettem akril festékkel a fa lapot (18x18 cm) zöldre. A tetejét nagy lapos ecsettel festettem le, az oldalait pedig egy kicsivel. Amíg ez száradt barnára festettem a kerítések egyik oldalát, összesen nyolc darabot. Félre tettem őket és lefestettem a kis virágokat és a madarakat. Ezeknek a festéséhez nagyon vékony hegyű ecsetet használtam.
Ezt követően lefestettem a kerítések festetlen oldalát és a "belső" részeket.
Akril lassító médiumot nem alkalmaztam, mert olyan gyorsan lefestettem mindent, hogy nem volt rá szükség. Vízzel nedvesítsd meg az ecsetet festés előtt! A festékeket célszerű palettára kinyomni, de ha nincs, akkor használhatsz egy vastag kartonlapot is.

alapozas.jpg

Következő lépésként összeragasztottam kettesével a kerítéseket és hagytam, hogy megkössön a ragasztó. Két ilyen dupla kerítést felragasztottam az MDF lap egyik oldalára szorosan egymás mellé. A másik két dupla kerítést pedig ennek a két oldalára rögzítettem. A ragasztáshoz csak a "kerítéslécek" aljára tettem egy-egy pöttyöt a ragasztóból.

kerites_1.jpg

Ezután a filcanyagot felvágtam megfelelő hosszúságú darabokra és beragasztottam a falap négy oldalához. Az izlandi mohát több kisebb adagban ragasztottam fel. A ragasztóból kinyomtam pár darab párhuzamos csíkot, ezeket fogpiszkálóval kicsit szétkentem. Erre nyomkodtam rá a mohát. Nem durván, csak érzéssel!

filcanyag.jpg

moha_1.jpg

Végül a madarakat, a nyuszikat és a virágokat ragasztottam a helyére.

Íme a húsvéti kert:

kert_1.jpg

Alkoss valami szépet!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr2114772820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása