Tavaszi ajtódísz
2019. február 19. írta: Black Cat Art

Tavaszi ajtódísz

Hamarosan március van, itt az ideje lecserélni a téli dekorációt! Szeretnél egyszerűen és gyorsan elkészíteni egy szép tavaszi ajtódíszt?
Ha igen, akkor ez szerintem tetszeni fog! Az ötletem kezdetben annyi volt, hogy mindenképpen szív alakú falapot akartam használni alapnak. Aztán  megláttam az egyik üzletben egy csiptethető madár készletet. Végre ezek olyanok, amiket szépen elkészítettek, nem pedig csőrös gnómokat ragasztottak egy kopott fém csipeszre. Kaptam az alkalmon és megvettem. A kis virágcsokorral teljesedett ki végül a dekoráció.

img_4372.jpg

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Szív alakú falap (olyan, amin van lyuk)
Fehér akrilfesték
Lapos ecset
Olló
Világoszöld fonal vagy szallag
Raffia vagy natúr kötözőszalag
Fehér kartonpapír vagy egyéb vastag papír
Ragasztó
Művirágok
Csiptethető madár

A szív alakú falapot fehér akrilfestékkel lefestettem egy rétegben. Utána félretettem és hagytam megszáradni. Nekem tetszik, hogy látni a fa mintáját. Ha neked ez így nem tetszik, akkor száradás után fesd le még egyszer a falapot!

img_4381.jpg

A falap bal felső oldalára vastag papírból egy kis darabot felragasztottam. Olyan ragasztót használtam, amivel lehet fát is ragasztani. Erre a papírdarabra csiptettem rá avégén a madarat.

img_4393.jpg

A művirágokat csokorba elrendeztem, raffiával megkötöttem. Utána átkötöttem még világoszöld színű horgoló fonallal is, hogy fel tudjam kötni a falapra. A szív alakú falapon van egy lyuk, ezen fűztem át a fonalat ahhoz, hogy felrögzítsem a csokrot. A virágcsokrot nagyjából középtájon egy kis darab zöld fonallal még oda kötöttem ahhoz a fonalszálhoz, amivel a falaphoz rögzítettem. Ez azért kell, hogy ne tudjon "fejre állni" a csokor.

img_4390.jpg

Íme a kész ajtódísz:

img_4409.jpg

Alkoss valami szépet!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr514638162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása