Levendulás-fahéjas potpourri
2019. július 30. írta: Black Cat Art

Levendulás-fahéjas potpourri

 potpourri_3.jpg

Szereted a levedula illatát és a szép virágokat?! Akkor neked való ez a könnyen elkészíthető potpourri szív!

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Műanyag potpourri szív vagy gömb (szétnyitható)
szárított szalmarózsa
szárított levendula
Fahéjrúd
Fonal vagy vékony szalag

 alapanyagok_2.jpg

Eredetileg csak levedula volt a potpourrimban. Érdekesebbé akartam tenni az illatát valamilyen fűszer felhasználásával. Úgy gondoltam a fahéj jó párosítás lenne, ki is próbáltam rögtön. Meglepően harmonikus ennek a két illatnak az együttese. Másokkal is megszagoltattam, eddig kivétel nélkül mindenkinek tetszett!

 potpourri_1.jpg

Kezdésnek kettészedtem a műanyag szivet. Tettem pár kisebb szalmarózsa virágot az egyik fél szívbe. Ezek mellé rakosgattam a levendula virágokat. A többségét nagyobb darabokban raktam be, így mutatósabb és nem fog kiszóródni. Egy kis adag levendulát belemorzsoltam. A fahéjrudat kis darabokra törtem és a virágok mellé tettem. Azért kell összetörni, mert akkor sokkal jobban érezni az illatát. Ennek a tetejére is raktam szalmarózsát és levendulát, majd a szív másik felével lezártam.

Készítettem és csatoltam egy képet, amin látni, hogy milyen arányban használtam az alapanyagokból. A végén csak kösd meg fonallal vagy szalaggal és már ki is akaszthatod!

 alapanyag_aranyok.jpg

potpourri_2.jpg

Alkoss valami szépet!

Ha tetszett a cikkem, kérlek oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr5514987700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása