Halloween - ajtókoszorú
2019. október 21. írta: Black Cat Art

Halloween - ajtókoszorú

haloween_koszoru_1.jpg

Egy kis halloweeni huncutságra, borzongásra vágyva bulit szervezel és szeretnéd magad készíteni a dekorációt? Az ajtókoszorút gyorsan elkészítheted, megmutatom miből és hogyan!

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Szalma koszorúalap (15 cm)
Fekete szalag (2m)
Narancssárga szalag (2m)
Filcanyagból figurák (pókháló, pók, denevér)
Liliputi tökök (sötét narancssárga)
Fekete cérna + varrótű
Olló
Ragasztópisztoly + ragasztórúd
Rostirón/ lakkfilc/ akrilfilc

alapanyag_3.jpg

Kezdésnek a két szalagot egy helyen rákötöttem dupla csomóval a szalmakoszorúra, úgy hogy az egyik vége rövidebb maradjon. Utána a hosszabbra hagyott szalagokkal körbetekertem a koszorút. Végül masnit kötöttem.

halloween_1.jpg

halloween_2.jpg
A pókhálót bevarrtam középre a fekete cérnával. Ha nem sikerül elég feszesre meghúzni a szálakat, akkor akár ki is peckelheted, pl. egy fogpiszkálódarabbal.

halloween_3.jpg
A pókot rávarrtam az egyik cérnaszálra, sima pelenkaöltéssel. A denevéreket ragasztópisztoly segítségével rögzítettem a helyükre.

halloween_4.jpg
A liliputi tökökből három darabot rostirónnal mini haloweeni tökökké változtattam. Ezeket alulra ragasztottam egymás mellé.

tokok.jpg

Tipp: Ugyanezt a dekorációt metál színekben is elkészítheted!

Íme a kész dekoráció:

halloween_5_jpg.jpg

haloween_koszoru_2.jpg

Alkoss valami szépet!

Ha tetszett a cikkem, kérlek oszd meg másokkal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr715245022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása