Születésnapi és névnapi üdvözlőkártya
2018. június 27. írta: Black Cat Art

Születésnapi és névnapi üdvözlőkártya

Születésnapi vagy névnapi ajándék mellé egy üdvözlőlap remek kiegészítő. Ezt saját magunk is elkészíthetjük. Egy személyre szóló idézettel, az alkalomhoz illő pár szavas, mondatos köszöntéssel szép emlék marad.

udvozlo_kartya-napraforgo.jpg

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

A4-es rajzlap (120-180 g/négyzetméter)
Színes kartonlap
Tűfilcek
Színesceruzák
Grafitceruza
Radír
Olló vagy papírvágó
Papírragasztó
Indigópapír

Az A4-es rajzlapot félbe hajtottam.Ennek nagyjából a közepére megrajzoltam a virág körvonalait. A virágot szabad kézzel és sablon/stencil segítségével is meg lehet rajzolni. Ha szabad kézzel szeretnéd megrajzolni, akkor a puha grafitceruza (6B, 8B) használatát javaslom. Ha olyan sablonnal dolgozol, ami sima papíron van rajta szükséged lesz indigópapírra is. Ezt papír-írószer boltban is be lehet szerezni.
Ezt követően finoman átradíroztam, hogy halványítsam a vonalakat. Ezután vékony tűfilccel átrajzoltam a kontúrvonalakat, majd színes ceruzával kiszíneztem a virágot.

vazlatrajz.jpg

A színes kartonból vékony csíkokat vágtam. Van olyan papírvágóm, amivel lehet hullámos mintájú papírt vágni. Árulnak olyan ollót is, amivel mintásra lehet vágni a papírt. Ha egyik sincs neked, akkor a színes karton hátoldalára rajzold fel a mintát, amilyenre szeretnéd vágni a papírt és utána vágd ezt le.
Ezeket papírragasztóval felragasztottam az üdvözlőlap széleihez. Így lett kerete.

papircsikok.jpg

Belülre lehet beírni a személyre szóló köszöntéseket, kedves idézeteket.
Már több ilyen kártyát készítettem és ajándékoztam a családomnak, a barátaimnak. Eddig mindig sikere volt ennek a kis személyre szóló figyelmességnek.

udvozlo_kartya-buzavirag.jpg

udvozlo_kartya-pipacs.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr4614071245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása