Valentin-napi üdvözlőkártyák
2020. január 27. írta: Black Cat Art

Valentin-napi üdvözlőkártyák

udvozlolapok01.jpg

Közeleg a Valentin-nap. Erre az alkalomra egyedi, személyre szabott üdvözlőkártyával kedveskedhetsz a párodnak!
Többféle üdvözlőlapot készítettem. Ezeket pofonegyszerű elkészíteni és sokféle módon variálhatod őket.

Alapanyagok, eszközök az elkészítéshez:

Színes kartonok, papírok
Mintás ragasztószalagok
Akrilkövek
Üdvözlőlap alap
PVAc ragasztó
Olló/ szike
Mintalyukasztó
Ceruza

alapanyagok_3.jpg

Első verzió:

Sablon segítségével szív formákat vágtam ki színes kartonokból, három nagyot és két kicsit. Igyekeztem színben és mintában jól összeillő kartonokat felhasználni. PVAc ragasztóval ragasztottam a szíveket a helyükre.
A feliratot ecsetfilccel írtam fel.

udvozlolap0101.jpg

udvozlolap0102.jpg

Második verzió:

Mintalyukasztóval szép virágformákat lyukasztottam mintás papírból (80 g/négyzetméter).
Az üdvözlőlap elejére sablon segítségével, világos színű ceruzával szív formát rajzoltam. Erre ragasztottam fel alulról felfele építkezve a virágokat.
Szerintem ez így önmagában is szép, ezért nem írtam rá szöveget.
Itt megjegyezem, hogy a papírformák kivágása után mindig van egy adag papírmaradék. Ezeket a kis darabokat fel lehet használni a formalyukasztáshoz! Jó hasznát lehet így venni, kár lenne kidobni.

udvozlolap0201.jpg

udvozlolap0202.jpg

udvozlolap0203.jpg

Harmadik verzió:

Háromféle mintás ragasztószalaggal dekoráltam ezt az üdvözlőlapot. A felesleges részeket szikével vágtam le. Úgy tapasztaltam szikével sokkal pontosabban és szebben lehet vágni az ilyen jellegű munkáknál.
A szív formát itt is PVAc ragasztóval rögzítettem a papírra.

udvozlolap0301.jpg

 udvozlolap0302_1.jpg

Tipp: Ha nincs üdvözlőlap alapod, akkor egy A5 méretű lapot hajts félbe! Pont a megfelelő méretet kapod így. :)

Íme a kész üdvözlőlapok:

 udvozlolapok02_1.jpg

Ha nem ragaszkodsz a szív motívumhoz Valentin-nap kapcsán és sikerül beszerezned ablakos üdvözlőlap alapot, akkor neked ajánlom a pillangós verziómat:

udvozlolap0401.jpg

Alkoss valami szépet!

Ha tetszett a cikkem, kérlek oszd meg másokkal is!

https://www.instagram.com/blackcatartkezmuves/?hl=hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blackcatart.blog.hu/api/trackback/id/tr4915417120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása